Asa sunt eu

Fotografia mea
verona, Italy
Eu sunt Piticot(un nume de alint).Am uneori timp liber si idei care mai de care mai trasnite.Imi place sa calatoresc,sa cunosc oameni si locuri noi dar nu am intotdeauna resursele necesare.Cred ca nu sunt singura cu acest hoby si de aceea mam gandit sa fac aceste calatorii in lumea virtuala.Multumesc pentru interes si astept parteneri de drum.CALATORIE SPRANCENATA

miercuri, 6 octombrie 2010

Continentele pamantului

Nu poti face un tur al lumii fara sa cunosti notiuni elementare de geografie,de aceea ma gandesc sa incep cu inceputul asa cum ar fi normal.Innainte de a pleca in calatorie trebuie sa stim in ce parte a pamantului se afla tara sau statul respectiv,in care continent sau spre care punct cardinal.Pentru astazi cred ca este bine sa ne reamintim continentele lumii .Asa cum bine stim cu totii exista 7 continente :

  • Africa
  • Antarctica
  • Asia
  • Australia (Oceania)
  • Europa
  • America de Nord
  • America de Sud
  • Si ca o paranteza as putea sa va (re)amintesc de unde vine denumirea fiecarui continent:
  • Africa numită de romani după cuvântul arad afar - "praf" sau "pământ".
    America numită după exploratorul Amerigo Vespucci, latinizat apoi în Americus.
    Antarctica înseamnă "opus Arcicii" arktikos este constelația Ursa Mare de deasupra Polului Nord.
    Asia în asiriană "soare răsare" sau în sanscrită, usa - "răsărit".
    Australia de la terra australis incognita însemnând "teritoriu sudic necunoscut".
    Europa de la cuvântul finician ereb - "toate lucrurile" sau "vest"; sau de la prințesa Europa din mitologia greacă.

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu